Stěhování kanceláří, firem, úřadů, skladů a škol

Potřebujete přestěhovat kancelář nebo celou firmu? Přemístit vybavení úřadu nebo školy? Postaráme se o kompletní stěhování od začátku do konce. Firmy, úřady a provozovny veškerého druhu a velikostí stěhujeme už od roku 2005. Získali jsme za tu dobu zkušenosti, díky kterým zvládneme zorganizovat celé stěhování bez přerušení provozu.

Při stěhování kanceláří, firem a úřadů nás neomezuje váha vašeho vybavení. Bez problémů zajistíme stěhování trezorů, serverů i celé recepce, která už nejde rozložit.

Pro stěhování dodáme i veškeré krabice a obalový materiál. Pokud budete chtít, rádi za vás také rozložíme a složíme nábytek, včetně jeho zabalení. Přestěhujeme i archivy se zabalením a následným rozložením.

Naši profesionální pracovníci mají dlouholeté zkušenosti v oboru a během stěhování je vše řádně pojištěno. Dostanete od nás také služby technika, který nabídne kalkulaci ceny a vypracuje harmonogram stěhování. Po celou dobu stěhování úřadu, firmy či provozovny je vám neustále k dispozici.

Proč stěhovat kanceláře s námi

Praxe již od roku 2005. Máme za sebou stěhování celých úřadů, velkých firem, stěhování celých škol, obchodů apod. Některé naše zákazníky najdete v našich referencích.

Do patra bez výtahu stěhujeme bez příplatku a nepočítáme km po Praze

O víkendu a ve svátky stěhujeme bez příplatku, jelikož si uvědomujeme, že víkendy jsou ideální čas na přestěhování úřadů, firem, škol a jiných provozoven, aby předešli co nejmenší ztrátě při stěhování

Na stěhování kanceláří a firem vám půjčíme své krabice. S touto službou jsme byli jako jedni z prvních na našem trhu, jelikož kupování krabic na každé stěhování je pro firmy neekonomické, ale je to i neekologické

Stěhování kanceláří a úřadů bez přerušení provozu. Stěhování provádíme mimo pracovní dobu, nebo v nočních hodinách, nebo firmu přestěhujeme na etapy tak, aby se to dotklo provozu v naprosto minimální míře

Jak ideálně postupovat při stěhování kanceláří firem

Před stěhováním

V první řadě doporučujeme zavolat na naši bezplatnou linku 800707808, nebo vyplnit náš poptávkový formulář.

Následně vás v nejbližším termínu navštíví náš technik, který na místě zjistí, v jakém rozsahu bude stěhování kanceláří či jiné provozovny probíhat, zjistí si situaci na nakládce a vykládce co se týka délky donášek, pater, přítomností a velikostí výtahů. Dále s vámi technik projedná otázky týkajícího se zapůjčení krabic a služeb jako jsou demontáže a montáže nábytku, balící služby u nábytku a IT vybavení, anebo např. Likvidaci nepotřebného inventáře. V této fázi se nebojte technika na cokoliv zeptat.

Na základě této prohlídky technik určí velikost vozu či vozidel, počet pracovníků ke stěhování , množství obalových materiálů a čas potřebný k realizaci a tím i cenu za stěhování vaší firmy či jiné instituce.

Průběh stěhování

Následně již probíhá prvotní fáze, která záčíná zavezením potřebného množství krabic a jiných obalových materiálů a to nejlépe s co největším předstihem před samotným stěhováním.

V případě, že jsou vyžadovány balící služby, přijede v domluveném termínu potřebné množství pracovníků a vše vám zabalí a připraví ke stěhování. Poté následuje samotné stěhování, kdy je vždy přítomen zodpovědný technik, který řídí průběh stěhování a je vám neustále k dispozici. Je to potřeba především na vykládce, kde se vzhledem k jiným dispozicím kanceláří či jiných prostor stává, že ne vše jde vždy podle původní představy. Pracovníci vám vše umístí dle plánů či vašeho přání, nábytek vybalí a použité materiály odvezou.

V celém průběhu stěhování jsme pojištěni na částku 2.000.000Kč u ČPP. Pojištění se skládá ze dvou částí a to pojištění za věci převzaté – škody na vašem movitém majetku, tak pojištění odpovědnosti, např. když vznikne škoda v budově, kde se stěhovací služby provádí.

Po stěhování

Po vybalení z krabic odvezeme použité krabice a jiný obalový materiál, popřípadě pokud máte ještě nějaké přání jako jsou montáže nástěnek, projektorů a jiných předmětů, tak je pro vás ještě provedeme.

Stěhování úřadů, škol, archivů

Zajistíme stěhování úřadů všech typů a velikostí, aniž byste museli přerušit provoz. Přestěhujeme státní, rozpočtové a příspěvkové organizace, včetně skladů a archivů. Naše nákladní automobily splňují nové Euro normy pro vjezd do center měst s omezením – můžeme vás proto bez problémů přestěhovat po celé Evropě. Nabízíme stěhování škol, učeben a kompletního vybavení včetně techniky i hudebních nástrojů.

Proč si nás vybrat na stěhování úřadů a škol
  • Při stěhování úřadu či školy vám zdarma vypracujeme plán stěhování a zapůjčíme krabice na stěhování
  • Provedeme demontáž a montáž nábytku
  • Stěhované předměty zajistíme proti poškození
  • Průběh stěhování pečlivě sledujeme, naše vozy jsou vybaveny GPS sledováním
  • Stěhované předměty i prostory jsou u nás pojištěny u ČPP – základní částka je 2.000.000,-Kč
  • Po stěhování odvezeme použitý obalový materiál a po vybalení i zapůjčené krabice

Kdo s námi už přestěhoval kanceláře

Mezi naše spokojené zákazníky patří úřady, firmy i školy například:


  • ÚP a OSSZ pro Prahu-západ,
  • Městský úřad Buštěhrad,
  • Alza.cz,
  • VŠE - Vysoká škola ekonomická,
  • Dukla Praha,
  • AeskuLab – dlouhodobě spolupracujeme na konferencích,
  • Pražská konzervatoř – pravidelná spolupráce od roku 2006,
  • Jedličkův ústav – stěhování archivů.

Stěhování firem a kanceláří - jak to děláme

Pojištění stěhovaných předmětů a prostoru

Pojištění proti škodám na majetku je základ, na kterém si naše stěhovací společnost dává záležet. Pro běžné stěhování kanceláří je pojistná částka na výši plnění až 2.000.000,- Kč. Smlouvu máme u České pojišťovny. Pokud by při stěhování mohla vzniknout škoda vyšší než 2.000.000,- Kč, sjednáváme připojištění na pokrytí vzniklých škod dle individuální potřeby.

Kontaktní údaje

Pro objednávky volejte ZDARMA
  • Kontaktní adresa:
    Petrohradská 216/3
    101 00 Praha 10 Vršovice
  • návštěvy po předchozí domluvě
  • Provozní doba:
    Pondělí-Pátek: 8:00 - 22:00
    Sobota: 10:00 - 21:00
    Neděle a svátky: 10:00 - 21:00